УВАГА!


Скоро День залізничника!
4.11.17

Рекомендуємо переглянути
http://dvi.ucoz.ua/ -
сайт викладача Дудки В.І.
http://raildetal.com/index.php -
сайт викл. Перевалова В.В.
http://krtzt-pravo.ucoz.ua/-
сайт викл. Коровіної Л.Д.
https://beregovoy2.wix.com/krkti-ope -
сайт викл. Берегового М.В.
http://alyonasotnikova.wix.com/vagon-
сайт викл. Сотнікової А.І.
http://studradakrkti.wix.com/start
- сайт студради коледжу
http://www.mon.gov.ua/ -
Сайт МОН
http://chernuhan-1963.wix.com/economy
Сайт викл. Чорнухи Н.П.
http://Korneeva-2010.wixsite.com/mysite
Сайт викладача Корнєєвої С.Г.
Авторизація
Для доступу до закритих сторінок сайту - авторизуйтесь!



Банер
Банер

Alternative flash content

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

Історія

Кременчуцький коледж транспортної інфраструктури заснований в 1878 році, як технічне залізничне училище (Архівна довідка Центрального Державного історичного архіву). Коледж розташований на мальовничому березі Дніпра в центральній частині Кременчука - міста добрих традицій, промислового та культурного розвитку, одного із потужних економічних центрів Середнього Придніпров'я.

За дореволюційний період навчальним закладом було підготовлено 1028 фахівців за спеціальністю "Паровозна тяга". За час свого існування навчальний заклад декілька разів змінював свою назву і статус.

У 1907 році Кременчуцьке технічне залізничне училище перейменовано у Кременчуцький технікум механічної спеціальності, а з 1925 року він став Кременчуцькою технічною школою. І тільки з 1931 року технічну школу знов було перейменовано в технікум, і лише нещодавно в коледж. З перших днів після свого створення і до сьогодення вуз був і залишається суто технічним залізничним навчальним закладом, який пройшов величезний шлях свого становлення і вдосконалення.

З 1941 по 1943 роки під час Великої Вітчизняної війни, коледж працював в евакуації у місті Тамбов. З визволенням Кременчука від німецько-фашистських загарбників він повертається до рідного міста і веде підготовку кадрів за двома спеціальностями - "Паровозне господарство" і "Вагонне господарство".

Серед випускників коледжу довоєнного та післявоєнного часу Герої Радянського Союзу Ф.І. Марченко і Г.B. Прокопенко, Герої Соціалістичної праці Кривонос П.Ф., Комірний ВІ., Приймак С.М., Даніленко К.І., Шаповал Н.С., 66 почесних залізничників.

Сьогодні - це сучасний навчальний заклад, де фахову підготовку ведуть 46 висококваліфікованих викладачів, майстри виробничого навчання, лаборанти. Контингент студентів денного та заочного відділень складає більше 700 осіб. За 135 років свого існування в його стінах підготовлено більше 17000 висококваліфікованих фахівців для залізничного транспорту.

Зараз коледж готує молодших спеціалістів для потреб залізничного транспорту, а також інших промислових підприємств України.

Як усе починалось.

Розташована в південно-східній частині Європи Україна Простягнулася від Карпатських гір до донецьких степів, від Полісся до Чорного та Азовсь-кого морів. Площа сучасної України складає 603,7 тис. км2 це друга за розміром країна Європи.

Невідомою часткою історії нашого народу й українських земель є літопис розвитку шляхів сполучення в цьому районі, найбільш бурхливий розвиток шляхів сполучення в світовій історії пов'язаний з виникненням принципово нового виду транспорту - залізничного.

У другій половині XIX століття збувається віковічна мрія народу - людина починає набувати влади над прогресом і часом: залізнична мережа дозволяє швидко долати великі відстані вантажам і мандрівникам, військовим і лікарям, правителям та іншим.

Утворення Харково-Миколаївської залізниці в 1864 році поклало початок будівництва залізничної ділянки від Єлісаветграда (Кіровоград) до Кременчука, довжиною 130 верст. Рух по цих ділянкх було відкрито в 1869 році, тоді ж було закінчено будівництво станції Крюків-на-Дніпрі з усім станційним господарством: пасажирський вокзал, вагоноремонтні майстерні, товарний ма¬газин колії для прийому, розформування і відправлення потягів і проведення вантажних операцій.

24 серпня 1868 року підписується концесія між урядом, з одного боку, і гофмейстером Аббазою і бароном Унгерн фон Штеренбергом з іншого, на будівництво лінії Харків-Кременчук. Ось її зміст:

"Концесия на линию железной дороги от Харькова до Кременчуга.
Графмейстер Аббаза и тайный советчик Унгерн фон Штеренберг принимают на себя обязанность в течение трех месяцев по Высочайшему утверждению настоящей концессии составить акционерное общество, которое устоит на свой счет и страх железную дорогу от Харькова через Полтаву до Кременчуга. Общество будет именоваться «Обществом Харьково-Кременчугской железной дороги» Протяжение линии 247 верст. Не позднее 6 месяцев должен быть готов проект дороги и ст. Полтава, которая расположилась вблизи города, и будет иметь с ним удобное сообщение. Дорога снабжается 50 перевозками, 78 пассажирскими вагонами, 7 багажными, 50 товарными вагонами и платформами.
В обеспечении срочного устройства дороги учредители обязываются предоставить залог в размере 3% концессионного капитала, т. е. 429000 рублей.
Вся линия должна быть открыта до истечения четырех лет. Общество имеет право привозить из-за границы без пошлины рельсы, поворотные круги, стрелки, сигналы, паровозы, вагоны и прочее."

Роботи на цій ділянці були розпочаті негайно і велися досить швидко. 1 серпня 1870 року відкрився рух на лінії Кременчук - Полтава (110 верст). До цього часу завершили будівництво пасажирського вокзалу першого класу, пасажирської платформи, паровозного будинку, вагонного сараю, поворотного кола, товарного магазину, контори, вугільного складу. 1 серпня 1870 року вважається датою відкриття станції Кременчук.

Ярошенко Л.В.

Железнодорожный вокзал. Вид c перрона, начало XX века

Вокзал

Також рекомендуємо прочитати інформацію на сайті викладача КрКТІ Дудки В.І.