Як часто можна робити перенесення номера

Міняти оператора можна необмежену кількість разів, але з моменту попереднього перенесення має пройти не менше 60 днів. При цьому клієнт може подати заяву на перенесення номера як до попереднього оператора зв'язку, так і до іншого мобільного оператора, який надає послуги зв'язку у філії клієнта.

Чому можуть відмовити у перенесенні номера?

Причини відмови:Абонентські дані не збігаються: ПІБ, серія та номер паспорта, номер телефону або адреса реєстрації у заяві не збігаються з даними у вашого поточного оператора. Що робити:Зверніться до поточного оператора та звірте дані у заяві на перехід зі своїм номером із даними в базі поточного оператора.

Чи можна перейти на іншого оператора із боргом?

Для переходу до іншого оператора використовують технологію Mobile Number Portability (MNP). За правилами MNP, абонент перед перенесенням номера має закрити всі борги перед старим оператором. Тобто залишити рахунок або нульовим, або позитивним. Інакше номер перенести не вийде.