Як правильно написати скаргу до адміністрації

Як правильно писати скаргу до адміністрації?

Письмове звернення до органу державної влади чи органу місцевого самоврядування обов'язково має включати: 1) найменування органу або прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, або його посаду; 2) свої прізвище, ім'я, по батькові; 3) поштова адреса; 4) суть пропозиції, заяви або скарги; 5) …

Як правильно писати скаргу у листі?

Як скласти скаргу

  1. У шапці пишуть посаду і ПІБ адресата (керівника організації чи наглядового органу), ПІБ відправників. …
  2. Назва документу.
  3. Обставини, які спонукали працівників скласти скаргу. …
  4. Прохання трудового колективу. …
  5. Програми до документа. …
  6. В кінці скарги ставлять свої підписи працівники.